torsdag 1 november 2012

Hmm..

Märkligt vad läsarantalet ökade igår och idag....

Nåja sånt är livet. Idag var jag jättetrött när jag vaknade, bestämde mig för att sova några timmar extra, och det var välbehövligt! Sen klev jag upp och åt en rejäl frukost, lagade i ordning fika och for sedan ut i skogen. Där mötte jag Sussie och hundarna och vi gick på promenad och lade spår.

Jag lade två "spårupptagsspår"; korta spår med bara 2 pinnar i varje. SKITBRA gick det! full fart rakt fram och tog direkt spåren åt rätt håll och plockade pinnarna med extrem motivation.

Det tredje spåret var även ett vanligt spår som alltså var mycket längre med flera pinnar. Han plockade pinnarna fint förutom den han glömde på ett ställe där han fick bråttom mellan granarna :) Berget och alla risbuskar och knöliga och branta områden fixade han galant! Han spårade så lugnt och fokuserat idag :) min duktiga pojke!!

Brielle spårade också riiiiktigt lugnt och fint och supernoga :D Duktiga jyckar :) En bra dag idag igen alltså trots att vädret inte var lika fint som det vart tidigare. Lite trötta var vi båda två också. Nu har hundarna fått skrovmål efter 4½ timme ute. nu är dom totaldeckade och nöjda :)

Ikväll ska jag kika film med Erik och Malin, trevligt värre :) Imorgon är det skola och sökträning på eftermiddagen. NICE!

3 kommentarer:

  1. När kommer Lattjolådan?:DD

    SvaraRadera
  2. Nästa vecka, du lär märka på fejjan ^^

    SvaraRadera
  3. Jag är en av dina "nya" följare. Har din blogg på mobilen nu så :D

    SvaraRadera