fredag 2 november 2012

Världens tyngsta fredag

Jag kan inte fatta hur trött man kan vara. Gick och nassade vid kanske 1-tiden. Somnade tvärt för ovanlighetens skull. Hade klockan att ringa kl 06:04. vaknade 04:43.... Var pigg som jag vet inte vad och kände att shit, jag får sova en hel timme till!! Så jag somnade om och vaknade på nytt kl 05:59. Perfekt tänkte jag. tände en svag lampa och vilade ögonen dom sista 5 minutrarna. Sedan studsade jag tvärt upp ur sängen och gjorde klart avslutet på min och Saras powerpoint som var en bild av en fågel. behövde modifiera den lite granna :)

Sen hoppade jag i duschen och stekte några ägg åt mig till frukost. Blaze kom yrvaket tultande medans sheltiesarna slaffsade i sig frukosten. Det verkade som att han nästan bad om mat, för första gången i hans liv :P Han fick komage med lite stekt ägg och wienerkorv, gott va? ;)

Sen slängde jag mig i bilen och drog. Lånade snälla mamsens bil idag :) Det regnade hysteriskt hela vägen in till stan och jag höll på riktigt på att somna vid ratten, så trött var jag! alla bromsljus framför mig gjorde mina ögon trötta och vimmelkantiga. Skittungt var det att hålla sig vaken. Var nog mitt livs värsta biltur :S Nåväl nu är jag i skolan och vi fick en uppgift på turismen att beskriva ett företag med naturturism. Inte så svårt val, gjorde det enkelt för mig och valde Beito Husky Tours. Kan företaget, har upplevt deras tjänster och upplevelser. Varför göra det svårt för sig när man kan göra det enkelt. ;)

Nästa lektion ska jag och Sara vara först ut med att föreslå en massa produkt- och tjänsteutveckling för ett åländskt företag. Shit jag är så trött så jag vet inte vad jag ska säga. Nåja, sen är det HELG! ska hem och ta en powernap, sen blir det hundprom, efter det lydnadsträning och till sist fredagsmys med klassen.

Jag behöver helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar