fredag 2 november 2012

Fortsättning på dagen

JAG ÄR SÅÅ TRÖTT!! undrar om jag håller på att bli sjuk. Skulle "vila" 30 minuter, tvärdeckade igen på ett så mystiskt vis att jag låg i samma ställning i 3 timmar! jag var så trött, så trött. Och är fortfarande, känner mig snurrig och lite grinig. USCH :(

I varjefall så kom första räkningen på mitt fattiga liv idag, hundförsäkringarnam jag var helt övertygad tidigare att den brukar vara på över 250 €, men idag kom det en ynka räkning på 180 € :D Vad trevligt överraskad jag blev. Så hittills ska jag "bara" betala försäkringar på 180€ och skatt på 775€ i december. Har en ammortering på en ynka 110€ också. Så det är väl bara telefonräkningen som fattas dit nu då. Niice, då känns det som man har kontroll på läget! Bara dom här tre kostnaderna blir 1065€  att betala i DECEMBER :P TREVLIGT!! och så brukar telefonträkningen ligga på 60-70€. Jaja, sånt är livet. Det hinner väl komma nå bilskatt eller bilförsäkring också innan året är slut :P

Blir trött av att bara tänka på att jag kommer vara pengalös till nästa år. Nu är visserligen nästa år nästan bara 2 månader iväg, jag ber till gud att den här tiden ska gå fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar