onsdag 14 november 2012

Långa dagar.

Just nu är det väldigt långa dagar. Har VÄRLDENS mensvärk nu när jag slutat med mina p-piller. Kan inte fatta hur jäkla ont man kan ha. Vaknar mitt i nätterna och måste upp och kasta upp, och blir så slut av alla starka värkmediciner så jag storknar och sover flera timmar per dag. Utöver det så behöver hundarna sitt och så är det massa skolarbeten som ska in just nu.

Men hundträningen är SUVERÄN! Var på första kurstillfället igår, Blaze skötte störningen bra (inomhus, nya dofter, sina bästa syrror med, matte ASNERVÖS osv) Nästa träning kommer gå ännu bättre :) Imorgon är det sökträning. Jag ska vara ÖVERPOSITIV med Blaze :D sen efter sökträningen så blir det att fara in till stan igen en sväng, snabbdejta Sussie och göra läxor med Sara, sist via Petra och Ove en sväng :) På fredag blire skola, dejt med Daja och skolarbete igen. På Lördag far jag till sverige en snabbis :D

Lattjo och Chess får stanna hos Petra medans Koda och Blaze blir med mamma :)

Sist men inte minst så är Sussie en helt underbar vän som stöttar och hjälper i alla lägen! Tacka gode gud för henne :) <3

Nu ska jag krypa till kojs. Full rulle imorgon igen! Har lagt klockan på ringning mitt i nassen så jag kan påta i mig värktabletter så att jag inte vaknar med världens kramper i magen imorgon bitti :) Nattinuffsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar