söndag 4 november 2012

Söndagkväll

Åh, då har jag kommit från promenaden, nästan 3 timmar hysteriskt rusande, gapande och bitande har hundarna sysslat med. Devih, Blaze och Briah har vart värre än vanligt :P Och Brielle är lika söt och mysig som vanligt. :)

På onsdag bär det av. Imorgon börjar jag skolan kl 10, så skönt. Och på Tisdag är jag i skolan, shoppar lite hundmat och packar ihop för onsdagen. Eftersom alla planer har ändrats och tusen resor har bokats och bokats om, så är nu allt på det klara. På onsdag halv 3 går båten och jag kommer hem på natten mellan torsdag och fredag. Och jag vet inte om jag ska iddas gå till skolan på onsdag.. Nåja, det hinner vi fundera över.

Jag är lite nervös över flygplatsen, jag vet inte alls vad det är jag ska göra när jag kommer dit osv. Men det löser sig. Håhå :P

Nu är det söndagkväll, bara jag och hundarna får i oss lite middag så ska jag fara och kika på film med Joanna :) Dagarna bara rusar förbi, låt det även gälla dom 2 kommande dagarna :)

Kläm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar