söndag 4 november 2012

Fix oxh trix.

Igår vad det en pysseldag, var och pysslade med Daja lite, hundarna var också med :) Sedan fick jag fortsätta pyssla hemma, lite sortering och städ, dagarna bara rusar iväg just nu. Så tvättade upp lite hundgrejer och gjorde fint.

Till kvällen så for jag till familjen Carlson och tittade på film med dom :) Sen bestämde vi oss för att åka till Joannas stuga och bada tunna, jag, malin & joanna. Vi kröp ner i det supervarma och skööna badet. Det var såå skönt! Vi pratade om allt möjligt, verkligen allt mellan himmel och jord. Sen klev vi upp, jag hade såååå ont i fingrarna! jag hade ingen känsel i dom heller! Visade sig att vi legat i badet över 2,5 timme!!! Mina fingrar var VÄRRE än russin, har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Dom var ömma som fan och hade absolut ingen känsel! Kröp genast ner under täcket och somnade gott när jag kom hem.

Idag blir det promenad i regnet med Sussie. Vovvarna var som studsbollar imorse, så jag tror det behövs en rejäl busdag ;)

Imorgon är det måååndaag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar