onsdag 31 oktober 2012

Snart helg!

Har mycket planerat dom kommande dagarna. Planerna ändras så fort!!

Hur som haver så har jag väldigt ansträngd ekonomi i två månader framåt, inte nog med att det är jul, utan det kommer en massa otrevliga kostnader. Har en MASSA skatt jag ska betala i december :( Räknade ut att jag inte ens har råd att betala decembers RÄKNINGAR med decembers inkomst :P Jag har ju November också men den månaden är rätt ansträngd den med.

Sparar lite från November till December. Tur att man har världens bästa mamma som kan hjälpa en när det krisar, för nu är det verkligen KRIS! Så nu snålas det med allt! Jag kör inte längre än jag måste och jag äter inte ute osv. Jag klarar det här! Det är bara två månader utan pengar. Får tänka på allt bra man har i livet istället. Hundarna, vännerna osv :)

Alla skoldagar känns tröga just nu, bara man får in alla skoluppgifter och jullovet kommer så ska jag NJUTA :)

Har ändrat om på bloggen igen, men nu känns det bra. Har rumstrerat om på Blazes och Lattjos sida ;)

Lattjo, jaa ni läste rätt, Lattjo van de Vaardekenshoeve heter familjens nytillskott ;) En liten snärtig kille med kulorna på plats, kort päls och mycket fart ;) Nu är det en Malle påväg in till Åland :D Hade inte tänkt berätta det förräns han har kommit hem, men nu gjorde jag det iallafall :) Det är ju inte så många som läser min blogg, och de som läser den vet antagligen om det redan :) Så nu har vi några spännande år framför oss :D WIHU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar