onsdag 10 oktober 2012

DÖSLUT!

Herregud vilken dag, upp mata jyckarna, sedan ut på promenad vid 10-tiden, sen packa in Blaze i bilen och fara på sökträning vid 11-tiden, det gick riktigt bra :) Kändes super! kom därifrån lite över 14-tiden, sen var det alltså 30 minuter paus, slänga in även dom små hundarna i bilen och sedan bar det iväg på långpromenad med systeryster och jasper :) Riktigt trevligt och skönt var det, märks att vi inte setts på länge, hade massor att prata om :)

Var klar med prommen efter lite över 2 timmar, och då bar det iväg direkt på sökträning igen, går emot mina principer att träna flera gånger per dag, men gjorde enkel och snabb övning och Blaze hade gasen i botten, så honom gjorde det tydligen ingenting att det blev en lång dag :) Hemma igen vid halv 8 ikväll, nu måste jag bara kämpa med att hålla ögonen uppe i en timme till, så jag får i mig ordentlig mat (eftersom jag inte ätit något annat än en banan och lite choklad idag :S) och varva ner, inatt kommer jag och hundarna att vara TVÄRDECKADE!

Imorgon blir det myspromenad och på fredag kanske det blir prom med Jennifer och Essi eftersom jag nu inte behöver vara hundvakt åt Sussies gullungar. Fullt upp, som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar