torsdag 4 oktober 2012

Tillbaka!

Nu är det äntligen höstlov, har pluggat som en galning den här veckan. Varje dag som passerar så blir jag bara gladare och gladare. :D

Idag kom jag hem från skolan och tentan och gick ut med hundarna, kände att jag var helt möör i kroppen så när vi kom in och jag hade ätit lite lunch så blev jag som slagen i huvudet med en grotesk huvudvärk! Försökte se en film och vila men fick bara värre och värre värk. mådade i mig värktabletter och släckte ner sovrummet och öppnade fönstret och sov sen i 3,5 timme!! Vaknade av en massa konstiga och stressiga drömmar. steg upp och käkade lite middag fortfarande dösnurrig i kolan. Har nu tagit fler tabletter och bytt om till pyjamas, idag blir det att kräla runt i sängen och må dåligt. Hoppas innerligt att det är bättre imorgon :(

Fan jag hatar när det blir såhär att man mår dåligt när det är ledig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar