söndag 30 september 2012

Oktober.

Är helt sluut efter helgens bravader på utställningarna.

Allt har gått bra, först in med Briah i Juniorklassen, hon tyckte domaren var lite obehaglig först men det löste sig. Och så stod hon bästa juniortik. Och sen var det Brielles tur, hon skötte sig utmärkt och ställde även hon sig som bästa unghundstik. Detta betydde alltså att jag fick ta Brielle och springa i ringen efter Sussie och Briah. Jaaa, tur jag hade en köttbulle med mig för annars hade det aldrig gått. Det gick riktigt bra faktiskt! Hon suktade bara efter mamma på slutrakan. Slutade med att Brielle stod som 4:e bästa tik och Briah som bästa tik  :D

Sen var det dags för Briah att gå in mot hanen, och det tog hon också ;) Så Briah blev bäst i rasen, vilket också betyder att hon skulle in i gruppen, i gruppen ställdes hon som 4A?!?!! Belgare brukar sällan placeras i gruppen, men domaren gillade verkligen henne :) SUPERKUL!

En bra dag blev det alltså och roligt hade vi :D

Sen fick man äntligen komma hem. Är helt DÖSLUT och har just kikat på ett avsnitt av Bones. Nu ska jag bara hålla mig vaken liiite till så får jag krypa i säng sen.

Imorgon är det den första Oktober :) Ännu ett steg framåt! Den här veckan kommer gå fort, för det är bara massa skolarbete på schemat. Och sen blir det HÖSTLOOOV i 11 dagar ;) Det ska bli såå skönt och jag behöver verkligen det.

Men nu ska jag äta någon macka och dricka lite te :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar