onsdag 19 september 2012

En bradålig dag.

Jaa, är trött och det verkar gå magsjuka i hela huset. Huvudet har varit tungt och har tagit mag- och värkmedicin och sovit i 3 omgångar idag.

Men jag har också varit duktig, har skickat in hemtenta nummer 1. Och fått en rejäl början på tenta nummer två! Orden bara flöt ur mig och jag har fått en riktigt bra början på den :) Har börjat på 4 uppgifter och redan fått 3 av 5 sidor skrivna.. När jag blev trött så letade jag upp resterande information jag behövde för uppgiften som är kvar och lite komplettering till de andra. Det känns RIKTIGT bra! Klapp på axeln :)

Jag ska göra klart den här tentan den här veckan och nästa vecka ska jag ordna det sista på praktiklappen. Sen har jag massor av min checklista gjord. Betalade månadens sista räkningar idag också. Kan ni fatta, det är bara några dagar kvar på den här månaden :D lyx! SKA se till att välja praktikplats till våren nästa vecka också. Håhå. Nu tar jag lite paus och går ut och lattjar med hundarna en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar