onsdag 19 september 2012

jahaa..

Jaa då har halva veckan gått igen. Jag skulle verkligen bara borda sätta mig ner och göra en massa skolarbeten färdigt. Tror att jag ska satsa på det ikväll och imorgonkväll. Få undan 2 hemtentor och åtminstone 2 inlämningsuppgifter på en nätkurs. Men det är så trööögt! Kan inte fatta hur svårt det kan va att få arslet ur vagnen och bara göra det!

Nå i helgen har jag inte så mycket att göra. Bara en sökträning inplanerad på fredagkväll. Så det ska bli lååånga promenader och bara sova och njuta. Tar dagen som den kommer. Det har blivit lite träningspaus i allt med hundarna här nu. Känner att dom behöver det och att jag behöver få undan skolarbeten. Det är så fruktansvärt mycket som händer från och med nästa vecka så tiden kommer bara SKENA iväg, så då är det bra om jag har så mycket som möjligt överstökat.

Och det är bra att tiden skenar iväg :) Får gärna snabbspola ett tag framöver. Nåja, den som väntar på något gott.... VÄNTAR FAN ALLTID FÖR LÄNGE! Men som sagt. bara jag får skolarbetena överstökade så kan jag varva ner en vecka, innan det är dags för nästa tent....

Nu ska jag vila en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar