tisdag 25 september 2012

Mörkret kryper sakta fram.

Har haft en bra dag, träffade Sussie och gick lååångpromenad, jyckarna var lika galna som vanligt av att träffa varandra :) Full fart hela vägen, när vi kom fram till bilen så sa vi "men jessus är vi redan framme" Nå när vi tittade på klockan sen så hade vi varit ute i över 3 timmar, det kändes kanske som 1,5 timme :P haha. Utställningstränade dom små lite granna, vi måste skärpa oss och sköta det här bättre i framtiden, kan ju inte komma som dessa skogsmullar vi är och ställa hur som haver.

Sedan hem och hjälpa mamma med lite internetjuttun och äta middag, (proppade såklart i hundarna mat först så dom kunde gå och lägga sig sen.) sen skulle jag på träning var det tänkt... Istället fick jag grym ångest över hemtentan som ska va inlämnad inom en snar framtid, så nu sitter jag faktiskt och jobbar med den. Nästa vecka har jag även en VANLIG TENTA (OMG!!! minns inte senast jag hade en sån, studenten..?) Fast jag tror den blir rätt lätt. SKA skriva färdiga anteckningar här i veckan så jag kan läsa på dom varje dag nästa vecka. Så sen slutar jag på torsdag runt 10-tiden och så är det HÖSTLOOV :D Härligt! Alltså en och en halv vecka kvar innan höstlov, före det har jag 2 tentor och hundutställningar och träffa vänner på g. Ojoj, bara att inse att fram tills höstlovet är det FULLT UPP!

Annars så fick jag tillgång till lite mera nya spårmarker idag, HÄRLIGT, här ska spåras ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar