måndag 24 september 2012

Dålig start.

Vaknade inatt halv 3 av att jag mådde jätteilla, steg upp och tänkte ta ett glas vatten, istället fick jag tokrusa till toaletten och hängde över den i 2 timmar. :S Kl halv 5 gick jag och vila igen, upp vid 8 på nytt och hänga där en halvtimme. Min mage SKREEK för att den var så tom, men jag vågade inte äta nåt ifall det var magsjuka. Nå det visade sig att det inte var magsjuka, vaknade vid 10, åt lite bara för att testa och sov sen igen. Vaknade på nytt med tokiga magsmärtor.

Det visade sig vara mensvärk. En jättekonstig mensvärk, annars brukar jag bara få så helvetes satans ont, men nu mådde jag mer illa.

Har proppat i mig tabletter och sovit om vartannat hela dagen. Nu börjar jag piggna i och har ätit lite mer. Allt har stannat i magen och magvärken kommer som i omgångar. SKÖNT att det inte var magsjuka den här gången. PÖH!

Nu gäller det att sköta tabletterna dom 2 närmaste dagarna så jag slipper denna smärtan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar