lördag 8 september 2012

Heelg!

Har haft en rivstart i skolan och kurser och träningar hullerombuller. Men det känns bra. Just nu känner jag att jag behöver ta det lugnt och njuta av långa promenader och det mysiga höstvädret som bjuder på svala härliga vindar.

Hundarna njuter för fullt :)

Har haft huvudvärk igår och idag och känner att jag verkligen ska varva ner lite. Börjar bli lite sjuk.. En helt naturlig paus i hundträningen med andra ord. Hundträningen känns annars bra, man utvecklas hela tiden och det är jätteroligt :) Skolan känns också bra och äntligen har vi kurser som jag känner att verkligen passar mig :)

Förutom dom långa och mysiga höstpromenaderna har jag också sett till att mysa överdrivet med hundarna, dom har haft en period nu när dom är riktigt bortskämda. :) Men det behöver dom nog, och jag med! Känslan att inte alltid vara påväg nånstans och att bara varva ner och koppla av är så härlig. Ska försöka ta flera såna dagar här nu i höst.

Jaa annars var det inte så mycket mer. Förstår inte hur folk hinner blogga hela tiden :D Ska försöka bättra mig.

En annan sak... Blir så trött på andra människor ibland, det är tur man bor ute i skogen och kan pallra på för sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar