torsdag 27 september 2012

Välkommen helg!

Jaha, då har jag ätit frukost, fått i hundarna frukost, vart ut en timme med dom. Är lite trött idag faktiskt. Har sovit vääldigt dåligt dom senaste nätterna.

Blaze ligger ute på gräsmattan ännu och njuuter av att få va ute :) Han verkligen älskar att ligga och dra sig när det är svalt och fuktigt ute :)

Har bara en lektion idag. Ska fara och testa ett par byxor före skolan börjar bara. Sen är det HELG! Jag SKA göra skolarbetet ikväll, jag bara måste få det gjort. För imorgon blire överdrivet lång prom och på lördag är det utställningar och på kvällen ska jag på middag med härliga människor och på söndag är det utställning igen. Fullt upp med andra ord! Jag sku borda hinna plugga på marknadsföringstentan i helgen också bara :S

Nå det löser sig, bara en vecka skola kvar sen är det höstlov i 11 dagar :D YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar