måndag 8 oktober 2012

Lydnad och spår.

Jaha, idag då så blev det lydnad på plan, Blaze jobbade bra och han utvecklas precis åt det håll jag jobbar åt, vilket känns lovande :D Nu ska vi specialinrikta oss på mera detaljer och göra övningarna intensiva och några dagar i rad och sen ta några veckor paus och se hur det formar vår lydnadsträning :)

Sen blev det fältspår, efter en långpromenad och lydnadsträning så var hans huvud ganska mört, så spåret gick sisådär, lite svårt att koncentrera, men jag har format flera idéer efter dagens spår :D Ska testa imorgon ^^

Badade äntligen Chess och Blaze idag. Sa för två veckor sedan att jag skulle göra det, men det blev bara inte av. men inatt blev Chess dålig imagen efter gårdagens snyltande ur Blazes matlåda, så han hade kladdat ner rumpan med bajs :( Så då blev det stordusch av båda hundarna och nu luktar dom gott :D Koda kändes ren och fin så iddes inte duscha honom :)

Jaaa annars är det ännu höstlov, som snart är förbi, så imorgon ska jag verkligen se till att få lite skolarbeten gjorda. På tal om skolarbeten så fick jag en fullträff i marknadsföringstenten som jag pluggade hysteriskt till i 2 dagar. Så det kändes värt dom 2 stressade dagarna. :)

Nu ska jag dricka en kopp te och se på TV, sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar