söndag 28 oktober 2012

Ny vecka igen då.

Den här veckan har gått fort och upp & ner med hastiga svängar. Nu är det söndag och jag är redo för sängen, färdigduschad och nyäten.

Kommande vecka kommer minst sagt gå lika mycket upp och ner, men hoppeligen i en rasande takt! Två jobbiga dagar framför mig, måndag och onsdag. Bara torsdagen kommer så kan jag andas ut! Nu funkar iallafall TVn i sovrummet igen när jag köpt en längre antennkabel.

Annars så var jag och tränade lydnad idag i solskenet. Framåtsändandet gick bra, såklart ännu med både namn och kommande och i högan sky :P Men det funkar iallafall, det går framåt :) Sen så var Blaze jätteofokuserad i fotgåendet idag, men skärpte till sig lite. Annars var han lite för speedad, så fort han blev frustrerad så naggade han mig lite överallt :P inkallningarna var också jättefina. Det är ju bara det att man siktar mot perfektion och då får man jobba vidare :)

Jag ska skärpa mig med planeringen av träningen, jag ska komma dit och veta vad jag ska göra, inte som nu, lalla en massa :P Ordning och reda måste det bli!! Och kortkopplet på så vi får bort jålet.

Men nu blir det sängen :) Nattinuffsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar