söndag 20 januari 2013

Solen strålar

Alla pärlorna på en bild!
Buuus!
Idag har det varit PERFEKT vinterväder :) 2-3 grader kallt och solen har visat sig i all sin prakt! Bestämde mig för att ta en ispromenad nu när man vet att den håller :) På isen hade all snö dragit upp mot strandkanterna så det var bara ett tunnt lager, perfekt promenadunderlag :)

Grannen Sanne kom med mig och killarna över viken :) Det var så otroligt skönt att ha solen i ansiktet och hundarna som fick frihetsvansinne ute på den stora öppna isen :D Dom rusade och busade rakt ut över isen och sen upp i skogen röjjande runt där, eftersom mina inte jagar rådjur så kan jag med gått samvete låta dom rusa in och ut ur skogen och isen hursom :) Sååå härligt var det! Tänk om alla vinterdagar var som denna?!

Rundan blev bara 2 timmar idag eftersom jag ikväll ska fara och gå stadspromenad med Essi. Och så ska det tränas lite också :) En helt underbar Söndag! Och vet ni vad som gör den här söndagen så mycket bättre än alla andra? Jag är ledig imorgon^^ Lediga måndagar är ju bara för ljuvliga :D



Jag passade även på att ta lite bilder när vi var på isen, dags att testa Iphone-kameran på riktigt. Och jag är riktigt nöjd :) Skönt att man inte ska behöva släpa med stora kameran ut i vildmarken hela tiden! :D

Nu har jag och hundarna haft en låång och skön helg :) Bättre kan det inte bli!

WUHUU!!

alla buspojkarna :)

2 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen blev...Brukar vara här inne och snoka ibland ;)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! :D Ska sätta in din och Qilas blogg här med på hundlistan så jag snabbt hittar dit :)

    SvaraRadera