lördag 19 januari 2013

Renovering!

Min telefon har krånglat jättelänge och kunde ringa upp folk utan att jag ens rörde den och när den väl ringt upp folk så låste den sig så jag inte kunde lägga på :D Väldigt jobbigt var det! Den hakade upp sig när man skulle messa och jag kunde inte längre ladda ner några appar eller ens uppdatera de jag hade. Därför har jag inte tidigare kunnat använda instagram.

Nå jag bestämde mig även för att byta till Sonera, då deras fördelar passade mig bättre :) Passade på att ta del av några bra erbjudanden och nu sitter jag här med nytt abonnemang och ny telefon!

Jag börjar bli ett riktigt skogstroll konstaterade jag när de undrade vilken telefon jag ville ha. Jag har ju ingen koll?! Nå jag hade iallafall klumat och känt på telefoner före, så jag hade en humm :) Ville först ha en Samsung S3:a, men fasen vad stor den va!! Vill ju inte behöva köpa en skild handväska till mobiltelefonen :P Nää, så det blev en Iphone 5:a istället. Nöjd är jag med den nu när jag haft den i 2 dygn :D


Jag började alltså genast att roa mig med att ladda ner appar jag saknat och skaffade mig instagram :D Så nu kommer det dyka upp en massa onödiga bilder som det gör för alla andra :) Eftersom jag kände mig kreativ idag och har varit pigg hela dagen så bestämde jag mig även ikväll för att renovera bloggen. Blev riktigt nöjd! Hoppas ni som läser den också tycker den blev fin :D

Lattjo är för övrigt helt rumsren nu, vid 4 månaders ålder, duktig pojk! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar