måndag 25 juni 2012

Vardagar.

Det har varit jättestressigt den senaste veckan med att lägga alla spår och få ordning på allt i huvudet inför midsommar-spårproven :) Vi sprang bra många varv i skogen innan alla spåren var klara. Såklart går småsaker snett osv. Men allt blev riktigt lyckat och det var enormt lärorikt :) Så Midsommaraftonen spenderades i skogen från halv 1 på dagen till halv 11 på kvällen. Sen hade jag svag huvudvärk och var lagom trött. Men sov som en baby hela natten :) Dagarna efter midsommarafton har varit så sköna, är första gången jag känner mig ledig sen sommarlovet startade. Ironiskt att jag börjar jobba om en vecka :) Men en vecka ledigt ska bli skönt.

Utom att ha lagt spår så har jag cyklat med hundarna, promenerat med vänner och deras hundar, Varit med Sussie och jyckarna på stugan och bara haft det bra helt enkelt :) Men nu är mitt eget liv back on track och bloggandet och hundträningen kommer att vakna till liv igen ;)

Nu ska jag sova länge och väl efter kvällens äventyr i sund med 6 vovvar och en envis islandshäst!

Nattinuffsen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar