måndag 18 juni 2012

Solig(?) måndag.

Vaknade tidigt, koda har vart dålig i magen inatt, har antagligen gnagat för mycket på ett av Blazes gamla ben, men han verkar vara bättre nu iallafall. Så nu har vi varit ute hela förmiddagen i blåsten och solen. Sen började rulla in moln efter moln efter moln. BLÖH! Om det ändå skulle va så molnigt och Blåsigt så man skulle kunna gå en ordentlig promenad utan av överhetta hundarna. Men eftersom dom varit ute hela förmiddagen så är dom rätt nöjda ändå.

Så idag är en apatisk dag. Vet inte vad jag är sugen på, vad jag vill göra, om jag är trött eller rastlös osv. I-landsproblem.. Så jag blir antagligen sittande, halvsovande framför en film, kan ju va skönt det med iofs! Och så måste jag ju säga att jag äntligen börjar känna mig ledig. Sköönt! Det är midsommar på fredag, helgen efter det är det min födelsedag och sedan börjar jag jobba i 3 veckor och efter det bär det av till Finland på specialen med ett gäng härliga människor! veckan efter det är det rockoff, sen är det en vecka ledigt med SBU på schemat, sen är det en vecka bulgarien och efter det är det en vecka Paf open, och så börjar skolan :) Det var det sommarlovet det! Alldeles för kort! Men jag är ändå så tacksam för att jag har chansen att vara ledig och vila upp mig.

Nu ska jag kika på Sherlock holmes filmerna och äta choklad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar