måndag 11 juni 2012

Supermåndag!

Började morgonen med att stiga upp vid 7, då tog jag en prommis med hundarna och sedan slängde jag snabbt i mig frukost och for och tränade en sväng med Blaze innan det blev för varmt. Kl 11 var vi hemma och slängde i oss lunch och sedan gick jag ut och lade mig på altanen och fick precis lagom med sol utan att bränna mig, lite röd är jag på bröstet, men annars är allt lugnt, inget "svida och klia" bränna sig iallafall :D

Sedan har jag myst med vovvarna hela kvällen, har vart rätt varmt för motion, så jag tror jag tar en cykeltur med Blaze efter bloggandet.

Imorgon ska jag fara till Mariebad och sola och måda i mig frukt med Sarah :) Sköönt med en tjejdag i värmen! :) Sedan sku jag borda anordna en sökträning här snart. Så vi får en träning innan kursen på Torsdag iallafall. Och så är det agilityträning på kvällen med Koda :)

Träningen med Blaze gick super idag! Hoppade direkt hindrena utan att tveka, nu börjar han ha så bråttom så jag har svårt att ha honom att sitta kvar framför hindret. Väggen är också nemas problemas :) Fotgåendet går framåt hela tiden, men det tar den tid det tar :) och så funkade sitt, ligg och ställ bra idag, och apporteringen över ett lägre hinder gick också super! Samma med framåtsändande och inkallning. Nu måste vi träna mer grupp och mera platsliggning. Men allt sitter mer och bättre varje dag :D Superbra känsla :D Min klippa till hund <3

Men nu blire cykeltur med Blaze innan det är dags för sängen :)

2 kommentarer:

  1. Tack för idag kompis!! :)

    SvaraRadera
  2. Jaa tack själv Sarah! Blev ju fint väder idag med ;D så man får passa på att va ute lite till :D

    SvaraRadera