onsdag 6 juni 2012

Sånt är livet.

Är fortfarande sjuk, och det känns som det har blivit värre. Har yrat runt hela natten och drömt att jag blivit jagad av mördare som väldigt gärna ville skära halsen av mig. Har nog säkerligen haft mera feber. Har också vaknat flera gånger av att jag inte fått någon luft, näsan är helt igentäppt och jag har huvudvärk.

Men idag ska jag se till att äta riktigt ordentligt och hälla i mig te och vila mycket så jag kvicknar i, för imorgon bär det av till sverige en sväng :) jag skulle nog borda använda öronljus och skölja ur näsan, så fasttockat det är överallt. Nu ska jag se till att äta en rejäl frukost/lunch och sysselsätta mig med nåt. Man blir riktigt rastlös av att vara sjuk, antar att det var därför jag gjorde om bloggen igår.

Hinner säkert skriva ett inlägg senare idag, nu när jag ska bli en riktig bloggare ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar