onsdag 6 juni 2012

Nu är vi på G!

Nu har jag roddat om i hela bloggen och är fruktansvärt nöjd med resultatet! Kanske jag kommer mig för att blogga lite mera nu :) Så nu börjar jag om för tusende gången och hoppas att jag ska fortsätta.

Måste erkänna att jag blev inspirerad av Patrice's blogg ; http://patricekuhlman.blogspot.com/

Så nu har jag snott inspiration av henne :)

Annars så rullar livet på i vanlig ordning. Har fortfarande världens bästa familj, vänner och hundar! Blaze och jag har idag börjar sortera lite i våran lydnadsträning och det känns riktigt bra :) Nu skulle jag bara borda fara ut i skogen en sväng och få lite sökträning avklarad också. Ska nog utnyttja Sarah, Jonas, Meli och Jacob här nåt i nästa vecka :)

Har annars vart aningens sjuk dom 3 senaste dagarna, ont i halsen och ikväll hade jag nog feber också, sov heela kvällen och mådde riktigt illa :S Så det blev ingen agilityträning för mig och Koda ikväll :(

Blaze för exakt 1 år sen!
På söndag går annars Brukshundens Dag av stapeln, kom dit och titta alla som kan. Det kommer bli superkul!
På Lördag är det inplanerad 4 timmars rutt med Petra, Ove och Teddie :) Vi ska ut i sunds skogarna den här gången. Och nu på torsdag ska jag följa med just Ove och Petra och hälsa på deras kommande valpis :D rooligt! På fredag har jag tänkt lapa lite sol, för jag har hört att det ska bli vaarmt.

Annars så måste jag berätta att jag har ett objektiv påväg hem :D iihk! Som jag har längtat! Passligt till finska specialen också. :) Men nu är klockan alldeles för mycket, dags att krypa i säng. Nattinuffsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar