söndag 17 juni 2012

Helgen som varit.

Fredagen har jag redan bloggat noga om, så jag går in på lördagen istället :)

Vi började med att välkomna Brielle på lite bus hem till oss, Matte och husse skulle jobba mycket och länge så Lillan fick komma hit under tiden :) Vi gick genast på bus och promenad när hon kom, vi letade små frolicbitar i gräset på en äng, och så promenerade vi runt i skogen, och sen fick hundarna ruusa och busa över en stoor äng, roligt hade dom! Sen gnagade dom på lite märgben medans jag läste en bok. Sen gick vi in och vilade en timme eller två eftersom jag hade sovit väldigt lite och väldigt dåligt under natten. När vi klev upp så gick vi ut och busade lite till och sen började jag baka en chokladkaka lagom till Sussie skulle komma efter Brielle, så vi åt kaka och drack kaffe och pratade lite innan dom for och jag började göra mig iordning för kvällen.

Kvällen blev superkul! Vi var hos Heidi och Joanna, dom hade ordnat roliga lekar och bjöd på tilltugg samt bål, jag drack förstås en burk jaffa istället. :) När vi drog oss ner till arken fortsatte lekarna, och vi hade "låtfrågesport" i arken garden. :) När dom stängde Arken Garden gick vi in och där var det inte lika roligt. Vi gick några varv och hälsade på lite folk som man gör och Joanna blev jättefull :P Så sen vid halv 3 hoppade vi i bilen och for hem, sköönt :) Jag somnade vid halv 4 ungefär.

Hela natten sov jag som en stock och vaknade vid 11. Då kröp alla vovvarna upp i sängen och myste läääääänge med matte :D Framför allt Blaze, vi låg över en timme och kramades i sängen :) Idag har jag inget planerat och tänker inte försöka planera in nåt heller. Vi tar en pausdag idag helt enkelt! Skönt det med det regniga vädret :) Imorgon börjar veckan om igen, då ska vi gå ut några spår och köra igång med ny energi igen :) Livet känns alldeles perfekt, som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar