fredag 8 juni 2012

En trip!

Kärrets Enterteiner
Igår var jag, Petra och Ove till Sverige för att hälsa på deras nya hund. En Schipperkehane som kallas för Enter :)

Jättesöt var han! Och charmig, jätteglad och busig. Vi åt lunch hos uppfödaren och pratade om en massa. Det var riktigt trevligt! På vägen hem stannade vi i Täbycentrum och åt lite samt kollade runt i butikerna, men jag hittade inget förutom 2 bh:n. Jaa, sen åkte vi ner till färjan och på färjan så spelade vi lite kort. Supertrevlig resa var det :) Det får vi göra om hörrni!

Sen sov jag som en stock hela natten och imorse ringde klockan åt helvete för tidigt, nämligen redan klockan 7. Då skulle jag köra min bil på service. Lille bilen behöver lite uppmärksamhet den med :) Mamma var snäll och följde med så hon sen skulle kunna köra hem mig, och sen hämta bilen när allt var klart. Men herrn tyckte att det inte skulle ta lång tid alls, så då var mamma ännu snällare och lånade mig sin bil så jag fick fara hem och sova, medans hon sen körde hem min bil. Jag har sagt det förut, och gör det igen!  


JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Sen gav jag hundarna frukost och Blaze äter ännu med god aptit, ta i trä! Och sen slängde jag mig i sängen och sov 2 timmar. Förkylningen börjar sakta ge med sig, men vi tar det ännu väldigt lugnt idag. Jag börjar lite smått krypa ur skinnet på mig själv, börjar ha svårt att sitta still. Men imorgon blir det långpromenad med Ove, Petra och hundarna och på kvällen är det välkomstkalas för Josephine :) Men det blir att dricka hallonsaft för mig, för på Söndag är det äntligen brukshundens daag! :D

Nu ska jag titta på lite film och försöka att varva ner lite :)


Ove & Enter

Kärrets Enterteiner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar