söndag 15 juli 2012

Mycket på gång :)

som vanligt är det fullt ös medvetslös!

Blaze har haft känsliga trampdynor, så på våra framtida cykelpass får han ha tossor på sig. Sökträningen har gått precis som den ska dom senaste gångerna :D Har inte kört någon lydnad på läänge, så det börjar väl bli dags snart. Annars har jag jobbat, fotat jacobs bild och umgåtts med meli och jacob :)

Nu är det bara några dagar jobb kvar och på torsdag bär det av på finska specialen :) WIHU!

Sen när jag kommer hem så är det bara 3 veckor kvar innan vi åker till Bulgarien! hihihi :D På tal om det måste jag fara och förnya passet imorgon! Och jag ska njuuuta eftersom det har varit skitväder här hemma nästan hela sommaren. Några fina dagar i Juni, men det var det :P Skönt iofs att det inte varit för varmt när man jobbat :) Håhå. Just nu proppar jag i Blaze så mycket mat som möjligt så att han kanske håller upp hullet tills vi åker till finland.

Mikaela och valpisen kommer snart hiit :D Ruuligt!

Nu ska jag krypa ner i soffan och se en film medans regnet ÖSER ner. Och drömma mig bort i mina plaaaner, perfekt söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar